kom ut nu!

Vill bara att bebisen ska komma ut nu! nu är jag iallafall i V.39 så inte så lång tid kvar!! :)
Verkar vara en väldigt aktiv liten plutt iaf, Han/hon är aldrig stilla, speciellt på nätterna!
Nu har jag iaf tagit mammaledigt de två sista veckorna, varit ledig i 4 dagar nu och 'är sjukligt rastlös!
vad ska man göra när man inte jobbar? minns inte längre.. på nästan 4 år har jag bara haft semester 2 veckor och nu ska jag vara hemma i flera månader och är redan rastlös.. blir nog bättre när bebisen har kommit så jag har något att lägga energin på :) men den här väntan gör mig smått galen ;)

imorgon ska jag på ännu ett ultraljud, min mage har inte blivit så stor så de ska kolla så allt är bra och att bebisen växer som den ska.. hoppas på de bästa.. men alla blir ju inte så stora om magen.. men blir ändå lite stressad/nervös när man måste åka in och kolla de ändå..

Börjar sakna lilla Sanna som är och jobbar i Turkiet, helt sjukt vad man märker att man tar folk lite förgivet ibland.. har alltid vetat att de bara är att plocka fram telefonen och skicka iväg ett sms då & då och bara kunnat träffas en liten stund och pratat om allt möjligt.. och nu går det inte :/ Får vänta i mer än 100 dagar till innan hon är tillbaka.. hoppas tiden går snabbt för börjar bli lite ensamt här hemma :( ♥

Nej nu ska jag gå ner till min käre mamma på hennes jobb och fördriva lite tid..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0