sol & värme + ledig = toppen! ;D

ÅH vad skönt det är att de verkligen börjar bli varmt på riktigt, äntligen börjar man känna sig lite piggare igen och inte sover bort hela dagarna, inte för att jag gör så mycket annorlunda men man känner ändå att man mår så mycket bättre när man vaknar och ser en blå himmel och solen som lyser en i ansiktet, finns nog inte mycket som kan slå det! :D 
Idag har de varit de gamla vanliga, har inte hänt så mycket, har varit ledig så har suttit i dörröppningen till ballkongen och läst och haft de skönt :) lagat lite tacos till mig och hjärtat, nu stack han iväg på fotbollsträning så nu sitter man här själv och lyssna på what are words på datorn, den har gått varm nu i flera dagar, kan bara inte sluta lyssna sjukt.
Ska kanske leka lite med Sannapanna sen, annars blir det nog lite sims spelande för min del, sen greysanatomy & off the map ikväll :) känns rätt illa att sitta inne framför datorn när de är så fiint väder ute.. bud på att gå ut en stund också.. men är rädd för att skrämma bort solen med mitt bleka skinn, haha.

nej har som vanligt inget vettigt att skriva så lika bra att skita i att.. :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0