Magsjuuk

jaha då var de dags igen, hinner inte gå en vecka mellan mina sjukdomar alltså, jobbade natten igår med lillasyster, mådde hur bra som helst ända tills vi kom hem o skulle soova, så började jag må illa men de är inget ovanligt med mig dock, Men fick springa på toa hela morgonen och spy, sen skulle ja börja jobba kl 1, mådde piss men gick dit iaf ifall de skulle kännas bättre, men de blev snarare sämre, kändes som man gick i dvala och fick springa o spy där också, så Rolf skickade hem mig så emelie ersatte mig, o tur var väl de för fyfan va illa jag mår/mådde,

Slängde ut pojken en runda så jag slapp spendera resten av kvällen med att titta på fotboll med. så nu sitter man här ensam och övergiven.. de är rätt långtråkigt.. 
men jag har mina 2 bästa vänner här för dagen, Coca-cola & grillchips, (Y) 

Så ska fortsätta sitta o tycka synd om mig själv och kolla på the wedding planer, o hoppas att man mår bättre imorgon.. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0