långledigt :P

ååh känns som jag varit ledig jätte länge nu, jobbade 2 timmar i måndags och börjar inte jobba förrän imorgon igen, vääldans skönt har de varit :) 

Var i karlskrona hela dagen med hjärtat mitt igår, köpte lite nytt :) super nice var det men fy vad slut man blir av att gå runt där.. :P satt och åt och såg att de snöade ute med, eller snarare hagel kanske, bilen som stod utanför blev helt vit :P lite komiskt när de har varit så varmt och skönt så börjar de hagla mitt i alltihop, jävla väder.. :P
Idag har de inte h'nt mycket från min sida, mest kollat på teve & vart ute o gått en runda :) skönt de med vila upp sig till imorrn :)

Wherever you go 
Whatever you do 
I will be right here waiting for you 
Whatever it takes 
Or how my heart breaks 
I will be right here waiting for you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0