Helgen.

Då har det gått ännu en helg :) 

Fredagen, var det tvättdags tvättkorgen sprack nästan så var väl kanske på tiden ;)
Sen blev det en runda ut till ekenäs för grillning med maicol & familjen :) fett gott var det! spelade lite fotboll och volleyboll och kan helt ärligt säga att ingen av de sporterna är min grej riktigt, men de var kul blev många skratt och kul stämning, blev en runda hem till mor & far när de blev för kallt ute, blev lite dricka och spelade gin rummy, tar evigheter att spela spelet och jag brukar alltid! komma sist men för en gångs skull så vann jag! :D Me like it! ;)
Kul kväll överlag :) 

Lördagen, släkten kom upp för att fira Ronja eftersom de inte kunde komma förra helgen, huset fullt var de, åt lite mat & tårta & pratade skit sen blev de hemfärd för lite vila innan jobbet, fick något sjukt ont i halsen och var väldigt trött men släpade mig dit ändå.. och hurra! så skulle de just den dagen vara fett mycket folk ute så satt inte många minuter, Sanna snäll som hon är hjälpte mig när de kom massa folk :) love you!♥ 

Söndag, Idag har jag inte gjort mer än ätit frukost och suttit framför teven och så ska det fortsätta, har så ont i halsen så jag svimmar nog snart. Maicol är och spelar match och kan inte sitta o tycka synd om mig så då får jag ju göra de själv? Dagen blir inte bättre av att manchester U förlorade mot arsenal och ger nu chelsea chansen att ta hem allt, Fuck that! liverpool vann dock med 3-0! ♥ går bara bättre och bättre, 5-0 förra matchen så de går uppåt.
Naej ska nog tvinga någon att folja med mig och köpa glass eller något till min onda hals..

well well ha en fin dag ni andra som kan andas och svälja utan större problem, ;) 

Puss!
Den här sötnosen var uppe och hälsade på igår! han växer som ogräs men sötare unge får man leta efter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0