en månad senare..

jahopp exakt en månad sedan jag skrev här sist.. alltid lika duktig med upd ;) 

har börjat på tarkett och jobbat ca halva tiden men hoppas på mer sen. är rätt drygt och tungt men det blir pengar av det tillslut iallafall :)
Tosia har även hunnit passera lite väl fort enligt mig dock. hamnade hos Emilia på förfest:)  Min lilla sthlmare var nere för en gångsskull! var super kul att träffas igen efter så lång tid, träffade hanna också efter sjukt lång tid! :) var sjukt trevligt.
min lilla ängel sanna kom också hem från Öland men hann tyvärr inte ses så mycket :( får ta igen de efter sommaren!
Annars har det inte hänt mycket mer än så..
Däremot börjar jag bli riktigt irriterad på vissa folk som har så galet lite respekt för sin sjukt underbara flickvän!
Väx upp och börja tänka på din framtid som du förhoppningsvis aldrig kommer uppleva med henne! för du förtjänar inte henne överhuvudtaget, hon är så jävla mycket bättre än du och kommer alltid att vara det. Sluta bete dig som en 3-åring och tänk lite på vem du sårar och hur du sårar när du beteer dig såhär.
jag hoppas att hon kommer så långt bort från dig som hon bara kan, och jag hoppas du lär dig något av det här.
fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0