jobbig vecka..

Fan jag är totalt slut i kroppen! har haft en riktigt jobbig vecka med en jävla massa jobb.
Dubbel pass på dubbelpass, men igår tog de priset. hade öppningen från ca alv 8 till 2, sen hem o försöka vila lite sen ner och jobba igen från 7 till halv 4.. känns inte som man är ledig alls när man jobbar så,  man kopplar inte av när man kommer hem för man vet att man snart ska till jobbet igen. så har de varit större delen av veckan. 
Idag ska jag med jobba natten slipper dock dubbelt idag men är så seg i kroppen att de känns som jah inte kommer orka med hela natten idag.. vill bara stanna hemma och ligga i soffan och sooova! :) Blir iaf jobb med emelie idag & johanna skulle komma upp en runda, så blir nog rätt kul ändå :) 
känns som klockan går för snabbt måste snart börja fixa till mig och gå iväg.. 

Det värsta med att jobba dubbelt för mig är att ja inte brukar gå upp tidigt på morgonen och nu när man gjort de i några dagar vaknar jag så tidigt även när jag är ledig! that sucks! :P

Idag skiiiner solen! :D Underbart är vad de är.. Gick hem till felicia en runda och tog en cigg & snackade skit i solen på hennes balkong, läängtar efter sommaren nu! vill bara gå i shorts och en linne och njuta av värmen! men fr väl vänta i någon månad till tyvärr.. solsemester nu hade inte suttit fel.. ;D 

naej nu ska de här fattiga fettot ta sig en rök sen fixa till sig så man blir klar idag :) 


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0