denna dagen suger..

faan va ja har mått skiit hela jävla dagen nu! 
helt skakig och fett illamående börjar bli liite trött på de nu.. 
Maicol kom hem för en stund sen o somnade direkt.. kul kille har fett tråkigt men orkar inte göra ngt! 
Inte ett skit att se på på teven heller jävla dag alltså.. kanske lika bra att lägga sig jag med kanske? emn känns rätt dåligt 20 över 9 på en lördag? naej de får bli en stund till iaf, ska gå bort o hoppa lite på pojken i sängen så han kan hålla mig sällskap nu :) 
Btw så älskar jag att bli anklagad för saker som inte jag har gjort? wtf? jaja skiter i vilket men är inge vidare att få höra sen, well well what to do what to do? :) 

nä nu blev de lite jobbigt att skriva så ni får ha en braa kväll :) 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0