20 mars.

hej hej.

Sitter här i min fula soffa och kollar på något skit på teven... rätt uttråkad skulle jag vilja påstå!
Men vilken tur att jag ska gå iväg till jobbet vid 12 inatt och jobba.. de blir säkert såå mycket roligare? Köpte ett Yatzy till jobbet igår.. börjar bli väldigt trött på kortspel nu.. så får väl vinna över evelina några ggr ikväll hade jag nog tänkt mig..
Jobbade fredag natten igår med.. var väl inte något speciellt.. bärjan till ett bråk som slutade med kramkalas.. och jag var på väg att ta upp korgen från fritösen och slå in huvudet på en i kön... men annars så var det rätt lugnt.. mammsen var ute med några kompisar igår, händer kanske 1 gång om året.. men hon brukar va hemma vid 1 halv 2 iallafall.. men nää kl 4! när vi precis ska gå hem från jobbet. då ringer hon för då ska hon gå hem.. då har 4 stycken 40 åringar suttit hemma och pimplat vin sen klockan 4 på eftermiddagen.. lite kul ändå.. så jag och lillsiss kom väl hem typ halv 5 efter att mamma hade sluddrat klart... ;)

Idag har jag lagat mat! alltså inte snyltat på min käre mor, det känns väldigt nice.. men plånboken börjar bli väldigt tunn nu känner jag... tur att de bara är 5 snåla dagar kvar innan de är löning. Det gillas! (kanske)

Nä nu ska jag vila mig i exakt 40 min.. sen ska jag kika på gröna milen på 6an, kl 9! och sen sticka iväg och steka hamburgare..

Over And Out!

Saknar den gamla goda tiden..:/


Another day is going by
I'm thinking about you all the time
But you're out there
And I'm here waiting

And I wrote this letter in my head
Cuz so many things were left unsaid
But now you're gone
And I can't think straight

This could be the one last chance
To make you understand

I'd do anything
Just to hold you in my arms
To try to make you laugh
Cuz somehow I can't put you in the past
I'd do anything
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz I know
I won't forget you

Together we broke all the rules
Dreaming of dropping out of school
And leave this place
To never come back

So now maybe after all these years
If you miss me have no fear
I'll be here
I'll be waiting

This could be the one last chance to make you understand
And I just can't let you leave me once again

I'd do anything
Just to hold you in my arms
To try to make you laugh
Cuz somehow I can't put you in the past
I'd do anything
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz I know
I won't forget you

I close my eyes
And all I see is you
I close my eyes
I try to sleep
I can't forget you
And I'd do anything for you


I'd do anything
Just to hold you in my arms
To try to make you laugh
Cuz somehow I can't put you in the past
I'd do anything
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz I know
I won't forget you
I Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0